קריינות לקמפיין שיווק לאינטרנט

00
שרותי קריינות

הקמפיינים באינטרנט שונים מאוד באופיים מקמפיינים המשודרים באמצעי המדיה האחרים (טלוויזיה, רדיו, עיתונות, שלטי חוצות ועוד).
ראשית כל מדובר במדיה חדשה יחסית, לעומת טלוויזיה לדוגמה שהתחילה לשדר בארץ עם קום המדינה ומקלטי רדיו שהיו עוד לפני.
את אמצעי המדיה הישנים יותר, אנחנו מכירים ויודעים איך להשתמש בהם בצורה אפקטיבית ביותר.
האינטרנט שונה מהם בכמה דברים:

יתרונות האינטרנט בקמפיין קריינות לעומת קמפיינים ישנים
מהירות ההתפתחות – המון אתרים נפתחים בכל יום, הטכנולוגיה מתפתחת במהירות מסחררת דבר המקשה על האפשרות להיות עדכני בכל החידושים.
אופציות לקידום – באינטרנט אפשר גם להקרין סרטוני תדמית ופרסומות, להשמיע ג'ינגלים, ביזנסטון, תשדיר לרדיו, לפרסם פלייר/ניוזלטר / לוגו/ / סלוגן.
שימוש באינטראקציה עם הגולשים – הלקוח הפוטנציאלי יכול לשלוח מייל, להשתתף בסקרים / משחקים אינטראקטיביים וכך ליצור בעצם חוויה משלימה שאותה לא ניתן להשיג בשימוש באמצעי מדיה אחרים.
מאחר והאינטרנט שונה מאמצעי המדיה האחרים הוא דורש התמקדות בצורה קצת שונה משאר הערוצים.

בראש ובראשונה צריך לדאוג לחדש ולעדכן את הקמפיין לעיתים די קרובות, יותר משאר הקמפיינים האחרים מאחר ונוצרים חידושים כל יום. צריך לעדכן את הקמפין בהתאם לטכנולוגיה, אפשרויות נוספות שתוכנתו לרשת, משחקים ,אפשרויות אינטראקטיב ועוד.

שימוש בקריינות באינטרנט:
פתיח קריינות קצר שיושמע לכל מי שגולש לאתר החברה/עסק באופן אוטומטי – זו בעצם יכולה להיות "ברכת השלום" הנאמרת לגולשים. פתיח קולי תדמיתי, עם קריינות מקצועית, שתעביר כל מסר שנבחר לכל גולש שנכנס לאתר.
קטעי הסבר שיושמעו לגולשים ע"פ בחירה של הגולש בלחצן ספציפי באתר – הסבר על פעילות החברה, הסבר על תהליך מסוים, מתן הסבר כללי בנושאים שונים על-פי קטגוריות וכו'
סרטונים שונים שיוצגו לגולשים – הסרטונים בדרך-כלל ילוו ,מעבר לתמונה מצולמת ו/או מוזיקה, גם בקטעי הסבר, קטעי מכירה ועוד. לסרטונים אלה בדרך-כלל ישתמשו בקריינות על מנת להעשיר את הסרט ולשוות לו מראה יוקרתי יותר.
השמעת הג'ינגל ברדיו – שילוב של הג'ינגל אותו הפצנו לתחנות הרדיו באתר, כך שהוא "יוחדר" לתודעת הגולשים, בנוסף לאוכלוסיית המאזינים לתחנה הספציפית. הג'ינגל לרוב יכיל קטעי קריינות.

דילוג לתוכן